Všechno má své meze

Tak to už snad není možné, máte pocit, že se Vám to jenom zdá. Už je to celý týden od doby, kdy jste odeslala svůj balíček své dceři a on stále ještě nedorazil. Když si znovu čtete ono reklamní heslo, dnes podáte, zítra dodáme, tak máte pocit, že si z Vás dělají legraci. Přece jim nemůže trvat sedm dní, než doručí Váš balíček. Kdyby byla nějaká sněhová anebo jiné kalamita, tak byste to dokázala tolerovat. Anebo kdyby zrovna byly Vánoce či jiné hektické období, kdy mnoho lidí odesílá své zásilky, budiž tedy, ale nic takového rozhodně v minulých sedmi dnech od doby, co jste svou zásilku odevzdala, nenastalo, tak v čem je tedy ten problém?

Příště půjdete jinam

Každopádně to už bylo naposledy, co jste své zásilky takto přepravovala. Je na čase zvolit jiné, spolehlivé kurýrní služby. Přece nebudete jako zákazník dělat rukojmí jednomu odesílateli, s takovou by se jejich služby nikdy nezlepšily. Je na čase, aby zapůsobila tržní síla a aby všichni ti, kdo si svých zákazníků neváží, pocítili, jaké to je, když o své zákazníky přijdou. Čím více lidí takto bude smýšlet a dají jim za vyučenou, tím lépe.

Všechno má své meze
Ohodnoťte příspěvek